Reklamacija

Reklamacija

Iako je postotak nedostataka na isporučenim proizvodima neznatan, dobro je znati da eventualne nedostatke rješavamo bez odgađanja i u Vašu korist. U našem je interesu riješiti sve u najkraćem mogućem roku, i rješavanje Vašeg slučaja neće trajati dulje od nužnog.

Kada mogu podnijeti reklamaciju?

Preuzimamo odgovornost za nedostatke koje proizvod ima pri isporuci. Ne snosimo odgovornost za novonastale nedostatke uslijed neodgovarajuće uporabe. Kod korištenog proizvoda ne snosimo odgovornost za nedostatke sukladne učestalosti uporabe i habanju koje je upotrijebljeni proizvod pokazivao pri isporuci. 

Nedostatak na gratis proizvodu ili proizvodima koji su besplatni ili koje niste naručili se ne može uzeti na razmatranje za reklamaciju. Slike proizvoda u našoj e-trgovini isključivo su tu radi ilustracije i ne predstavljaju obvezan prikaz karakteristika proizvoda (primjerice, pakiranje proizvoda može biti različito zato što ga je proizvođač promijenio.

Koja su moja prava u procesu reklamacije?

Naručeni proizvodi pakirani su na način da se uobičajenom manipulacijom u transportu/dostavi ne oštete. Kupac je dužan prilikom preuzimanja pregledati pakiranje pošiljke. Ukoliko pakiranje pošiljke ima vidljivih oštećenja/nedostataka, preporučujemo da kupac odbije primitak iste jer postoji mogućnost da je proizvod unutar takvog pakiranja oštećen. Odbijanjem primitka, dostavna služba će pošiljku vratiti Marmorino Tools trgovini, uz napomenu da pošiljka sadrži nedostatak.
Reklamacije vezane za nedostatke proizvoda te svi ostali prigovori mogu se izjaviti u pisanoj formi putem elektroničke ili obične pošte te usmeno putem telefona:

  • na broj telefona: 091/369-3668,
  • na e-mail adresu: [email protected],
  • na adresu: Exclusive Paint d.o.o., Gorička 4a, Kraljevečki Novaki, 10360 Sesvete.

U slučaju opravdane reklamacije omogućuje se raskid ugovora uz povrat uplaćenog iznosa ili zamjena proizvoda. Ukoliko se radi o oštećenju i/ili neispravnosti isporučene robe, kupac treba poslati fotografiju navedene reklamacije kako bi se ista uvažila na temelju fizičkog dokaza. Marmorino Tools vrši prikup reklamirane oštećene, neispravne ili pogrešno isporučene robe o svom trošku, ukoliko se utvrdi da je reklamacija opravdana te da kupac nije utjecao na neispravnost, oštećenje ili bilo kakav nedostatak robe. U slučaju opravdane reklamacije trošak zamjene proizvoda s novim u cijelosti snosi Marmorino Tools.

U slučaju spora oko opravdanosti reklamacije i/ili načina na koji je proizvod vraćen (proizvod mora biti nekorišten, u nepromijenjenoj količini te u originalnoj ambalaži, uz predočen originalan račun i jamstvo, ukoliko postoji) proizvod će se dati na vještačenje vještaku ili stručnoj pravnoj osobi. U slučaju da se vještačenjem utvrdi opravdanost reklamacije, sav trošak zamjene proizvoda snosi Marmorino Tools, a u slučaju neopravdane reklamacije trošak će snositi kupac.

U slučaju pogrešno naručenog proizvoda kupac ima pravo u roku 14 dana izvršiti povrat proizvoda o svom trošku, a povrat plaćenog iznosa biti će Kupcu izvršen na IBAN tekućeg računa isključivo nakon što Marmorino Tools zaprimi vraćeni proizvod. Uplatu ćemo provesti na isti način kako je uplata izvršena, osim ako kupac izričito ne pristane na neko drugo sredstvo plaćanja i uz pretpostavku da Marmorino Tools nije u obvezi platiti nikakve dodatne troškove za takav povrat. Trošak povrata robe s osnova jednostranog raskida ugovora od strane Kupca snosi Kupac.

Prilikom zahtjeva za odgovornost za materijalne nedostatke, postupiti ćemo po odredbama reguliranim člancima 400. do 422. Zakona o obveznim odnosima ( „Narodne novine“, broj: 35/05., 41/08.1 125/11.).

Želite nas nešto pitati? Napišite nam.

Shopping Cart
Scroll to Top

Web stranica koristi kolačiće.